Tohle je docela vtipne. Pokazde, kdyz se prihlasim, tak prakticky pri kazdem pozadavku na me vypadne nabidka, ze muzu prejit k RB - nemam moznost, jak tu zpravu zlikvidovat trvale, takze jsem prakticky zavalen a vnimam to jako natlak. Kdyz tu ctu, ze to jeste ani neni schvalene UOHS, ale na infolince uz cloveka lanari + natlakova zprava v mobilni i webove aplikaci, sam se ptam sebe, co za tim asi tak je. Jsem typ cloveka, ktery je na podobne praktiky alergicky a sam mam rad prostor na rozhodnuti. Tohle je ale tlaceni do kouta. Abych byl fer, komunikoval jsem v ING i s pani pres podilove fondy a ta mi zcela otevrene rekla i dalsi moznosti a co to prakticky znamena - zjistoval jsem kuprikladu, zda si muzu otevrit ucet v jine zemi pod poklickou NN. Ve vysledku verim, ze tahle rychla zprava prekvapila stejne jak klienty, tak samotne zamestnance ING, presne takovy jsem mel pocit, kdyz jsem s temi konkretnimi osobami komunikoval ... bylo z toho citit, ze bud neco nesmi rict nebo nic vic ani poradne nevi a jsou z toho stejne vypleskli.