Na český trh loni vstoupila cestovní kancelář TUI. Svou přítomnost zatím označovala jen za symbolickou. V příštím roce tu ale chce víc expandovat, plánuje zdvojnásobit počet klientů z ČR a rozšířit také počet svých poboček ze současných čtyř na deset.
Nyní jsou pobočky ve městech, ze kterých odbavuje TUI lety na dovolené (Praha, Brno, Ostrava). Ačkoli v Praze už jsou nyní dvě, jejich počet by se měl v metropoli ještě zvýšit. Dále plánuje cestovka se sídlem v Německu další TUI Shop například v Pardubicích.
Marcin Dymnicki, generální ředitel TUI pro ČR a Polsko uvedl, že mezi nejčastěji sjednávané dovolenkové destinace zde patří zejména Antalya, Mallorka a Kréta a dále Bulharsko, Egypt, Kypr, Kanárské ostrovy a Madeira. Pro nadcházející zimu si podle něj Češi zase nejvíce sjednávají pobyty na Turecké riviéře, Hurghadě, Marse Alam a Kanárských ostrovech.
TUI kromě toho nabízí také dynamicky sestavované dovolenkové balíčky s odlety z Německa a Rakouska, které jsou zajímavé pro zákazníky z příhraničních oblastí. Máme ale bohatou nabídku i pro ty, kdo dávají přednost cestování vlastním vozem,
upozornil Dymnicky s tím, že TUI nabízí také krátké pobyty v turisty oblíbených městech i vzdálené destinace v Karibiku nebo Indickém oceánu.
Kromě kompletních zájezdů tak mohou zájemci různě kombinovat nabídku ubytování a letenek. Pod TUI totiž spadají i další značky, například RIU, TUI Magic Life, a TUI Blue.
Služby nabízí TUI přes své kamenné pobočky, mobilní aplikaci a partnerské cestovní a online agentury.