ESSOX má novou hlasovou asistentku Emmu

7. 10. 2020

Sdílet

Společnost ESSOX ve středu 7. října 2020 představila hlasovou asistentku Emmu, jejímž úkolem je upozornit klienty společnosti na splátku po splatnosti. Emma tak rozšířila řadu komunikačních kanálů, které ESSOX k těmto účelům už využívá, tedy SMS zprávy, e-maily nebo telefonáty. ESSOX slibuje, že v budoucnu se schopnosti hlasové asistentky rozšíří i na zvládání dalších problémů klientů.

Při prodlení se splátkou, se s vámi Emma telefonicky spojí, jejím posláním je nejen na danou situaci upozornit, ale také pomoci vám ji vyřešit. Její zavedení do běžného provozu uvolní ruce operátorům, kteří se mohou více věnovat klientům, jejichž problém vyžaduje komplexnější způsob řešení.

Emma je nyní v pilotním provozu, kdy volá klientům v přesně stanovených případech. V budoucnu by měla být k dispozici i v opačném případě, a to pokud nás klient bude kontaktovat sám prostřednictvím zákaznické linky. Díky zapojení nejnovější digitální technologie bychom klientům chtěli poskytnout možnost řešit své požadavky podstatně rychleji, a to 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, uvedla k novince Jana Hanušová, generální ředitelka společnosti ESSOX.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).