Direct pojišťovna se reakci na události v Egyptě rozhodla všem klientům, kteří sem plánují jet na dovolenou (s odjezdem do 30. 11.), umožnit uplatňovat připojištění storna zájezdu.
Opatření se týká všech připojištění storna zájezdu sjednaných do 26. 10. 2023.
Pokud tedy klient Directu, který má sjednáno toto připojištění, nechce na dovolenou odjet a zruší ji, dostane od zaplaceno 80 % výdajů, které za zájezd zaplatil nebo musel zaplatit za jeho stornování.
Veřejným příslibem pojišťovna navazuje na již vydaný příslib pro Izrael. Rozhodli jsme se opětovně reagovat na situaci související s probíhajícím konfliktem v Izraeli, která měla vliv na turistický ruch v egyptské Tabě. Přijde nám normální, že někdo nechce odjet na dovolenou, když by bylo v sázce jeho zdraví. Rozhodli jsme se proto proplácet storno nad rámec toho, co bychom v této situaci měli dělat,
vysvětlil CEO Direct pojišťovny Michal Řezníček.
Připomněl dále, že klientům, kteří už v Egyptě jsou, plně platí jejich cestovní pojištění. Zároveň v případě, kdy dojde ke ztrátě či poškození cestovních dokladů, nabízí Direct možnost využití asistenčních služeb, které uhradí cestu na zastupitelský úřad a zpět, a to včetně ubytování na dobu nezbytně nutnou.