(Aktualizace 15:18, skupina oznámila sjednocení pod název Direct Group)Direct pojišťovna se po 10 letech na trhu rozhodla změnit logo. Pro stávající klienty se ale nic nemění.
Za novou vizuální identitou stojí Studio Najbrt, konkrétně Aleš Najbrt a Jakub Spurný. Z loga zmizela černá barva, kterou nahrazuje tmavě zelená, a světle zelený odstín se posunul do zářivějších tónů. Nový je i font písma.
Oproti původní verzi je nové logo minimalistické, podle autorů v něm lze spatřit letícího ptáka, což představuje symbol svobody a pohybu vpřed.

Nové logo Direct pojišťovny
Chtěli jsme něco, co bude nejen funkční, ale bude i nositelem dynamiky a elegance. A zároveň to bude něco, co bude dávat klientům smysl. Vizuální identita není jen o grafice – je to způsob, jak značka komunikuje a jak ji lidé vnímají,
říká jeden z autorů Aleš Najbrt.
Do skupiny Direct spadá několik dalších firem: Direct auto, Direct Fidoo, Direct nadace, Birne, Direct Technologies, Fondee a nově přejmenovaného Direct Investments (dříve VIGO Investments). Všechny tyto společnosti budou nově vystupovat pod jednotnou vizuální identitou a společným jménem Direct group.
Spolu s novým vizuálním stylem pojišťovna spouští také televizní spot. Nově představené logo pak pojišťovna přímo ve spotu komentuje tak, že tato změna stejně moc lidí nezajímá.
Jinými slovy říkáme, že chápeme, že lidi mají v životě důležitější starosti a radosti. Chtěli jsme vytvořit něco, co bude lidi bavit. A chtěli jsme jít cestou lehkosti a humoru, který z reklamního prostředí nejen v Česku pomalu mizí. Důležité je také to, že logo se sice mění, ale vše ostatní – hodnoty jako je jednoduchost, rychlost, přátelskost a spolehlivost a důvod, proč tu Direct pojišťovna je, zůstávají stejné,
komentuje spot Marek Walder, který se v Direct pojišťovně stará o brand.