Hlavní navigace

ČSOB má problémy s mobilním bankovnictvím. Trvá to už tři dny, stěžují si klienti

Sdílet

Jiří Hovorka 12. 12. 2017

ČSOB nefunguje mobilní aplikace. Dnes si náš smartbanking bohužel opět postavil hlavu. Evidujeme pomalé odezvy až nedostupnost aplikace, omlouvá se banka svým klientům na facebooku. Zároveň je s příkazy nebo další správou financí posílá do internetového bankovnictví, které je funkční.

Aplikace mi nefunguje už třetí den a začíná mě to už poměrně obtěžovat, zní jedna ze stížností v komentářích pod příspěvkem ČSOB. Stejné je to podle dalších diskutujících u aplikace dceřiné Poštovní spořitelny.

Banka dodává, že na odstranění závady intenzivně pracuje a klienty bude informovat v momentě, kdy problém odstraní.

Podobné problémy nedávno řešila i Komerční banka, které v pondělí 4. prosince špatně fungovaly všechny online služby. V říjnu pak zasáhl několikadenní výpadek UniCredit Bank, její klienti tak byli při zadávání příkazů závislí na pobočkách. 

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).