ČSOB nefunguje mobilní aplikace. Dnes si náš smartbanking bohužel opět postavil hlavu. Evidujeme pomalé odezvy až nedostupnost aplikace,
omlouvá se banka svým klientům na facebooku. Zároveň je s příkazy nebo další správou financí posílá do internetového bankovnictví, které je funkční.
Aplikace mi nefunguje už třetí den a začíná mě to už poměrně obtěžovat,
zní jedna ze stížností v komentářích pod příspěvkem ČSOB. Stejné je to podle dalších diskutujících u aplikace dceřiné Poštovní spořitelny.
Banka dodává, že na odstranění závady intenzivně pracuje a klienty bude informovat v momentě, kdy problém odstraní.
Podobné problémy nedávno řešila i Komerční banka, které v pondělí 4. prosince špatně fungovaly všechny online služby. V říjnu pak zasáhl několikadenní výpadek UniCredit Bank, její klienti tak byli při zadávání příkazů závislí na pobočkách.