Česká pojišťovna nově nabízí řidičům možnost objednat si asistenční službu nejen telefonicky, ale také přes digitální rozhraní. Výhoda nové služby je, že když si ji objednáte on-line, můžete přes internet sledovat přesnou polohu asistenčního vozu, a přímo v reálném čase uvidíte, jak se k vám blíží.
Těší nás, že po několikaletém vývoji automatického dispečinku pro zpracování nových asistenčních zásahů, můžeme tuto službu posunout o krok vpřed a nabídnout ji nyní k využití přímo koncovým klientům,
říká Michal Pospíšil z Europ Assistance, která pro Českou pojišťovnu asistenční služby zajišťuje.
Nepotřebujete žádnou speciální aplikaci, stačí mít pouze telefon s přístupem na internet. Služba je dostupná všem, kdo mají asistenční služby sjednané u České pojišťovny v rámci povinného ručení, havarijního pojištění či komplexního pojištění vozu a najdete ji na webových stránkách pojišťovny.
Jednoduše zadáte při nehodě nebo poruše do webového formuláře základní informace. Po jeho vyplnění a odeslání obdržíte SMS s odkazem na mapu, kde můžete sledovat pohyb asistenčního vozidla. Díky tomu víte, kdy a konkrétně kdo vám přijede na pomoc. Kromě toho také můžete sledovat případný odtah svého vozidla do servisu.