Stránky jsem velmi rychle proběhl. Jsou hezké a také říkají hezké věci. Na začátku se pochlubí kolik už mají zákazníků a jaké jsou možné bonusy, následuje velmi stručný FAQ, něco jako kalkulačka, "modelové příklady" (vážně to někdo seriózně čte?) a vše zakončí pár řádků o společnosti a pár odkazů na blog.
To skutečně podstatné jsem se dozvěděl až po registraci od AI: odkazy na podrobné dokumenty k produktu by měly být na stránkách (kde nejsou) a nebo vám je zašle podpora na vyžádání. Divné. Líný čekat na odpověď podpory jsem ji vymámil z AI: Roční poplatky (které za celou dobu spoření spolknou až 30% celkové částky) jsou stále stejné: 1% ročně ze zůstatku + 15% z výnosu.
Takže přestože Conseq dlouhodobě vykazuje poměrně vysoké zhodnocení, a tak jako každý zprostředkovatel má nyní méně svázané ruce s investováním a tím potencionálně vyšší výnosy mě nenapadá, co je vlastně ten tahák, ta novinka co mě měla přesvědčit? Nevím, každopádně o víkendu zřizuji u konkurence s nižšími poplatky.