Máte někdo s tím zkušenosti ? Starší paní(příbuzná) si to objednala , smlouvu chtěli podepsat hned , po 2 měsících plateb přišel servisní technik se podívat na kotel , řekl jí kotel má vysoký únik CO a kotel vypnul . Přitom se v domě pravidelně dělají revize a revizní technik na nic neupozorňoval . Takže teď platí 200,- Kč servis vytápění a kotel by neměla podle ČEZ používat .
Chápal bych kdyby technik nejdřív přišel , zkontroloval kotel a potom s ní ČEZ odmítl uzavřít smlouvu . Takhle to vypadá na podvodné jednání s účelem z lidí vytáhnout peníze a alibisticky říct , že kotel je špatný .
jo mám zkušenost, také po dvou měsících přišel technik, řekl že je vše ok, od té doby kotel občas zhasínal (dávala jsem to za vinu zimě, takže jsem to začala řešit hned po zimě) , jenže při zavolání na jejich havarijní službu se údajně nejednalo o havarijní stav a když jednoho dne kotel zhasnul úpně a nešel zapálit, tak mi bylo řečeno, že jsem to měla řešit dřív a je to mé zanedbání, takže služba na dvě věci, akorát musíte platit a když se něco stane tak hledají jakoukoli výmluvu , jen aby nemuseli přijet.