A ještě tu o červené karkulce. Už tomu bude nějakej pátek, co jsem přešel na tarif Basic a pár dotazů jsem přes VOK zadal. Odpověď bez problémů do druhého dne. Několik let platím zálohy přes SIPO (dříve EON, teď 2 roky ČEZ a taky naprosto bez problémů). Tak nestrašte lidi. A jestli se nepletu, tak reklamace na infolince jsou i u těchto tarifů zdarma. Zpoplatněny jsou až dotazy, jiné žádosti apod.
Á, vidím, že pán je jasnovidec, takže má potřebu vyjadřovat se k tomu, zda mám či nemám ve VOK nevyřešené požadavky a zda jsem je musel nebo nemusel urgovat přes telefonní linku, že? A patrně ti uniklo, že ona linka je placená, takže i kdyby byla reklamace zdarma, zacáluješ její použití O2.
Je to sice "hoax", navíc staršího data, ale takhle nějak to u našich monopolů chodí...
Jen pro úplnost, kdyby někdo přehlédl datum u prvního příspěvku:
http://www.hoax.cz/retezove-emaily/cez-je-filuta---tarif-comfort/
Je to stejné, ať se jedná o ČEZ, banky či mobilní operátory nebo poskytovatele internetu v ČR. Prostě cena složená pokud možno z co nejvíce položek, ve výsledku tedy hlavně neprůhledná a pro zákazníka vždy nevýhodná s ohledem na kvalitu a rozsah služeb! A zdůvodnění se vždy najde, byť je ve většině případů stupidní a směšné. Výsledek "péče" tohoto státu o co nejvyšší ceny, tedy příjem do rozpočtu, aby bylo na nesmysly, rozkrádání a "teplá místa" rétorikům a nosičům papíru, co se do penze chtějí jen prokecat. Tito "pracanti" pak vychází z faktu, že běžný občan je natolik znechucený, že si vše nechá donekonečna líbit, nebude myslet a bude poslušně platit a akceptovat veškeré podobné inovace, jejichž cílem je si co nejvíce bez námahy naplnit kasu fixními platbami. Uvidíme, zda to ČEZ nevylepší třeba ještě sankčním poplatkem za bezdůvodné zrušení této inovace ze strany zákazníka, provázaností tohoto "balíčku" se závazkem na 5 let, či jiným nesmyslem, tak obvyklým ve zdejších krajích.
Tak jsme přešli na e-tarif. A naletěli. Vřele nedoporučuji Bohužel jsem si naivně říkal, že mé pesimistické obavy jsou zbytečné. Nebyly. Jednak ČEZ slíbil 500kč bonus, když mu potvrdíte smlouvu do 14-ti dnů, ovšem tu Vám napřed má poslat, neposlal ji. Na dotazy ve VOK nereaguje, vůbec. Několik dotazů zadáno v průběhu 14-ti dnů a žádná odpověď. V podstatě Vás tak nutí se obrátit na pobočku či telefonní linku, což ovšem mastně zpoplatňuje. Kdyby ve VOKu napsali alespoň něco, ale klidně tam několik týdnů ve stavu dotazu svítí: Otevřený - Přidělený a prostě nic. Z mého pohledu podvod. Pročtu pozorně ještě jednou obchodní podmínky a případně (pokud tam nemají fintu jak se vyloženě zbavit odpovědnosti) to zkusím jinak.