Hlavní navigace

Cestovní pojištění vás uchrání, je však nutné dodržovat pravidla

17. 7. 2015

Sdílet

Během dovolené může nastat řada nepříjemností, které musíme řešit. Nejčastější jsou onemocnění a úrazy, ale i způsobení škody třetí osobě, zrušení letu nebo zpoždění dodání zavazadel.

Jak ale nejlépe postupovat, když se v zahraničí něco přihodí? Základem je kvalitní cestovní pojištění, které vás ochrání a nabídne pojištění léčebných výloh (nejlépe s neomezeným krytím), mělo by pokrývat i další rizika. Co tedy dělat když problémy nastanou? Prvním krokem při zdravotních problémech v zahraničí by měl být kontakt s asistenční službou pojišťovny.

AXA ASSISTANCE také sestavila desatero pro klienta, které mu pomůžou se uchránit před problémy.

Desatero pro klienta cestovního pojištění
Autor: AXA ASSISTANCE

Desatero pro klienta cestovního pojištění


Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Nejčastěji se věnuje tématům z oblasti investování, financí a makroekonomie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).