Hlavní navigace

Česká spořitelna nabízí odklad splátek klientům postiženým pandemií

Sdílet

Veronika Němcová 18. 11. 2020

Česká spořitelna nabízí od 18. listopadu individuální odklad splátek na 3 měsíce nebo snížení splátek na 6 měsíců.

Pokud jste nebyli v posledních 15 měsících ve zpoždění se splátkami, můžete podle banky získat odklad bez negativního záznamu v registrech dlužníků. Stejně tak pokud jste využili odklad splátek v průběhu března až října a nyní využijete nový individuální odklad nebo snížení splátek.

U firemních klientů, kteří nebyli v posledních 15 měsících v prodlení s žádnou splátkou a aktuálně nemají negativní záznam v registrech dlužníků, bude dále záležet především na individuálním posouzení jejich finanční situace, uvedla mluvčí banky Filip Hrubý.

Retailoví a firemní klienti, kteří byli v posledních 15 měsících v prodlení se splácením nebo mají negativní záznam v registrech dlužníků, podle něj mohou získat individuální odklad splátek (a to i delší než 6 měsíců), ale banka je bude muset označit v registrech dlužníků.

Jak postupovat jako běžný (retailový) klient

Napište přes webový formulář nebo zavolejte na telefonní linku, kde vám poradí, jak postupovat. Obecně platí, že banka vám může nabídnout:

  • odklad splátek na 3 měsíceo   
  • snížení měsíčních splátek (až na 20% aktuální splátky, min. 500 Kč)
  •  a další individuální restrukturalizační řešení

Jak postupovat jako firma

Firemní klienti do 100 milionů Kč ročního obratu:

  • odklad splátek na 3 měsíce
  • snížení měsíčních splátek (max. o 75 %, až na 6 měsíců)
  • standardní restrukturalizaci

Firemní klienti nad 100 milionů ročního obratu:

  • odklad splátek na 3 až 6 měsíců
  • standardní restrukturalizaci
Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).