Česká pošta na pobočky pustila svého konkurenta, přepravní společnost DPD. Nově si na nich mohou zákazníci DPD, typicky ti, kteří objednávající na e-shopech, vyzvednout svou zásilku v rámci služby DPD Pickup. Ta umožňuje na výdejním místě ponechat balíček do 7 kalendářních dnů (na DPD boxech do 48 hodin).
K 11. listopadu byla tato možnost zavedena na 56 poštách, do konce roku už by si mohli zákazníci vybírat pro doručení z 850 poboček.
Testování spolupráce potrvá zhruba do poloviny příštího roku, v případě úspěšné spolupráce se rozšíří do celé sítě České pošty, tedy na 2900 poboček. Česká pošta tímto krokem pokračuje v rozšiřování své otevřené infrastruktury,
uvedla Martina Ivanová, ředitelka pobočkové sítě České pošty s tím, že je pošta vzhledem ke klesajícímu zájmu o její tradiční služby připravena své volné kapacity nabídnout i dalším firmám nebo státním institucím.
Česká pošta také v polovině roku spustila pilotní projekt, v rámci kterého je v současnosti možné na 56 pobočkách podat žádost o rodičovský příspěvek, přídavek na dítě nebo příspěvek na bydlení.