Hlavní navigace

Česká pošta po letech zrušila placenou linku 840 a zavedla bezplatnou 800

Sdílet

Dalibor Z. Chvátal 16. 4. 2020

Zákaznická linka České pošty s číslem 840 111 244 je konečně minulostí. Od 1. dubna 2020 ji Česká pošta nahradila bezplatnou zelenou linkou 800 104 410.

Původní placená linka byla tzv. bílou linkou, což umožnilo mít jedno přístupové číslo služby v rámci celé republiky, ale daní byly vyšší ceny volání pro zákazníky. Řada velkých společností přitom používá pro zákaznickou linku běžné pevné číslo, nebo bezplatné číslo.

Detail byl v tom, že zatím co běžná čísla jsou součástí neomezeného volání, tzv. barevné linky nikoli a hradíte každou minutu hovoru. Pokud čekáte na spojení s operátorem, účet se může vyšplhat i ke stokoruně.

Ceny volání na infolinky s předvolbou 840 u vybraných operátorů
Operátor Cena za minutu  Účtování
O2 3,50 Kč 60+1
Odorik 1,44 Kč 1+1
Sazka Mobil 2,50 Kč 60+1
T-Mobile 4,84 Kč 60+1
Vodafone 5,59 Kč 60+1
Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 26. 5. 2020 17:48

    bez přezdívky

    Prosím pěkně a kde jste k tomu t.č. přišli? Našla jsem jedinou a to zpoplatněnou linku, když mi balík poslali jinam, než jsem chtěla původně. To mě tedy naštvalo když mi zadělali na problém a ještě k tomu mi pitomý automat mele nabídky které nepotřebuji. Copak pošta má málo?? Ještě si nechá platit od lidí, kterým dělá problémy? Fuuj! Hovor byl docela krátký, ale jde mi o princip. Prostě nechápu...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).