Názory k článku
Češi nejsou spokojeni s tím, jak banky řeší jejich stížnosti. Pojišťovny si vedou lépe

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 29. 2. 2012 10:31

    Josef13 (neregistrovaný)

    Vážení
    i já bych rád přidal svůj názor - nespokojenost s řešením mého požadavku v karetních operacích internetbankov­nictví UNICREDIT Bank:
    - nejprve arogance a obviňování, že já to provádím špatně
    - měsíc řešení a telefonování s bankou a výsledek nula
    - oslovil jsem mluvčího banky a požadoval jsem přímý kontakt na člověka zodpovědného za el. bankovnictví - nejde to a opět další kolečko vysvětlování
    - další kontakt a banka jakoby začíná přiznávat, že chyba bude asi na její straně
    - spor trvá již 2 měsíce a relevantní výpis karetních operací mi nefunguje
    dále - začínám mít pocit naprosté bezmocnosti a že si banka se mnou jen dopisuje a hraje

    Josef

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).