Hlavní navigace

Banky protestují proti marketingové strategii GE Money Bank

Jan Spilka

Od včerejšího dne nabízí GE Money bank službu Pomoc s převodem účtu, která by měla zajistit, že o přechod od jiné banky k GE Money Bank se klient nebude muset starat a vše za něj vyřídí banka. To se však nelíbí některým konkurenčním bankám.

Banky uvažují, že požádají o pomoc ČNB, aby prošetřila, zda se GE chová korektně. K tomu, aby mohla GE klientovi účet převést, se však musí klient před jejím úředníkem podepsat stejným způsobem jako ve své bance. To je podle konkurenčních bank nelegální.

Dle tiskové mluvčí GE Money Bank, Evy Chaloupkové, pomoc s převodem účtu nevyžaduje plnou moc od klienta. Například tisková mluvčí České spořitelny Helena Matuszná má jiný názor: Pokud jde o pomoc se zajištěním převodu účtu, domníváme se, že vyřízení všech náležitostí nelze po právní stránce zvládnout bez klientovy osobní přítomnosti v bance, ze které chce odejít.

Zdroj: HN

Našli jste v článku chybu?