Allianz zavádí u havarijka Průvodce sledováním stavu škody. Klienti dostanou přímý e-mail nebo SMS

3. 12. 2019

Sdílet

Pojišťovna Allianz zavádí novinku, se kterou nově mohou motoristé, kteří čekají na vyřízení pojistné události, sledovat průběh jejího vyřízení online. Umožní jim to nový Průvodce sledováním stavu škody. Služba je dostupná na jakémkoliv zařízení a operačním systému 24 hodin 7 dnů v týdnu.

V praxi to funguje tak, že majitel poškozeného vozidla obdrží e-mail nebo SMS s unikátním odkazem na stránku tohoto Průvodce. Dostává tak informace o vyřizování škody, kterou pojišťovně oznámil, a může touto cestou také nahrávat potřebné dokumenty, jako je řidičský nebo technický průkaz, záznam o dopravní nehodě a podobně. Následně je informován o právě probíhající opravě a především o termínu, kdy si může vozidlo ze servisu vyzvednout, vysvětluje Dušan Quis, předseda představenstva Allianz pojišťovny.

Součástí nově zavedené služby je i hodnocení, kde pěti hvězdičkami můžete bodovat nejen služby pojišťovny, ale také kvalitu prací autoservisů. Novinka pojišťovny Allianz se v této chvíli týká jen škod v rámci havarijního pojištění. Do budoucna ale pojišťovna uvažuje o rozšíření služby i na další typy pojištění.

Našli jste v článku chybu?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).