Hlavní navigace

Allianz vrací peníze za cestovní pojištění. "Dělejte to taky," vyzývá cestovní kanceláře

Sdílet

Veronika Němcová 16. 4. 2020

Allianz bude vracet pojistné za neuskutečněné zájezdy kvůli koronaviru a nemožnosti vycestovat. Pokud vám cestovky poskytnou voucher na náhradní dovolenou, musejí to pojišťovně oznámit. Ta pak ve svých systému pojištění stornuje a nebude je fakturovat.

A povinností cestovek je zase informovat o tom své klienty a inkasované pojistné jim v plné výši vrátit, říká senior manažerka metodiky a úpisu Allianz Veronika Hašplová.

V první vlně jde o smlouvy za období od 13. března do 30. dubna 2020. Podle pojišťovny ale opatření fakticky potrvá až do doby, než bude možné do zahraničí vycestovat. Pro cestovní kanceláře to znamená, že vám vrátí peníze jak za pojištění stornovacích poplatků, tak i za cestovní pojištění, zahrnující léčebné výlohy, úrazy, odpovědnost a podobně.

Na profesní sociální síti LinkedIn se před týdnem objevil příspěvek, který upozorňoval na to, že Allianz si po zrušení letní dovolené ponechala celou částku už zaplaceného pojištění. Po několika dnech po zveřejnění však pojišťovna autorovi statusu napsala, že mu zaplacené pojištění vrátí v plné výši.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).