Hlavní navigace

Citibank varovala před podvodnými emaily, doposud nejsou známy žádné ztráty

Sdílet

Ondřej Antoš 3. 3. 2006

Řada klientů kontaktovala během pátku Citibank, neboť obdrželi podvodné e-maily požadující od nich sdělení vztahujících se k bankovnímu účtu či platební kartě. Podle informací banky však prozatím žádné finanční ztráty klientů ani ztráty klientských dat v souvislosti s těmito podvodnými aktivitami zaznamenány nebyly. Banka jakékoliv pokyny k neobvyklým transakcím před realizací u klienta telefonicky ověřuje.

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 4. 3. 2006 8:54

    Jan Varmuža (neregistrovaný)
    Taky mne prisel mail od Citibank, ze mi na ucet prisla hotovost v cizi mene v castce 2000 (euro asi). Skoda jen, ze u Citibank ucet nemam! Ale ty penize by se hodily ;)
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).