Hlavní navigace

Budou mít digitální televize vůbec z čeho žít?

Petr Zámečník

Televizní trh v České republice čeká v blízké době radikální změna. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání udělí licence novým digitálním kanálům, otevře se cesta konkurenci současným plnoformátovým stanicím, zásadně se rozšíří programová nabídka volně vysílajících stanic. Podaří se ale všem těmto televizím uživit, když reklamní trh nepočítá s nějakým zásadním navýšením výdajů do inzerce a počet diváků je omezen?

Čtěte v článku Budou mít digitální televize vůbec z čeho žít? na serveru DigiZone.cz.

Nejlepší finanční reklama roku 2005 – rozhodněte, která finanční instituce měla v loňském roce nejlepší televizní reklamu! Zároveň se můžete zařadit do slosování o hodnotné ceny, jimž vévodí DVD přehrávač.

Našli jste v článku chybu?