Google AdWords varuje před kartami České spořitelny

4. 10. 2005

Sdílet

Reklamní systém Google AdWords varuje své inzerenty před platebními kartami České spořitelny. Stálé platby kartami Česká spořitelna pravděpodobně neautorizuje a zamítá. Citujeme dopis Google AdWords zákazníkům:

Vážení inzerenti,

na základě signálů, které jsme v poslední době získali, se domníváme, že Česká spořitelna přestala autorizovat opakované platby. Pokud v současné době pro platby AdWords využíváte kreditní kartu vydanou Českou spořitelnou, je možné, že Vaše platby za inzerci AdWords budou či byly touto bankou zamítnuty a Vaše kampaně budou/byly z tohoto důvodu pozastaveny.

Rádi bychom proto inzerentům používajícím karty vydané Českou spořitelnou doporučili, aby své platební údaje zkontrolovali a v případě zamítnutých plateb vložili do systému údaje kreditní karty vydané jinou bankou, zatímco probíhají naše jednání se společnostmi MasterCard a Visa, jejichž účelem je nalézt řešení této situace. Pokud budete mít další dotazy ohledně zamítnutých plateb u kreditních karet vydaných Českou spořitelnou, obrat'e se prosím na tuto finanční instituci.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem,

Tým Google AdWords

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).