Manažer elektronických podání

4. 10. 2005

Sdílet

Manažer elektronických podání je program pro odesílání elektronických dokumentů (formulářů) úřadům přes Portál veřejné správy pomocí internetu, s jehož pomocí můžete podávat:

  • Evidenční listy důchodového pojištění
  • Přihlášky zaměstnanců a studentů k nemocenskému pojištění – odhlášky
  • Hromadný sběr seznamu zaměstnanců
  • a další jakmile budou jejich odesílání úřady podporovat…

Aktualizovaná verze programu Manažer elektronických podání 2.51 byla vydána na serveru Slunečnice.cz a jeho demo verze je k dispozici zdarma.

Našli jste v článku chybu?

Autor aktuality

Šefredaktor odbormných komutních webů Poradci-sobě.cz a Realiťáci-sobě.cz. Šéf obsahu EMA data.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).