Hlavní navigace

Zaměstnavateli placené soukromé aktivity zaměstnanců

Sdílet

Ondřej Antoš 10. 3. 2005

Společnost Clearswift Limited (UK) se ve svém průzkumu zabývala tím, jak velký podíl tvoří osobní elektronická pošta, kterou se zabývají zaměstnanci v pracovní době. Průzkum byl proveden v USA, Velké Británii, Německu, Skandinávii a Austrálii. Vyhodnocení 5533 dobrovolných odpovědí přineslo zajímavý výsledek: téměř 60 procent zaměstnanců tráví v práci denně nejméně půl hodiny nad svojí soukromou poštou a 40 procent dokonce více než jednu hodinu. Během pracovní doby se mnozí věnují nejen posílání zpráv svým známým a blízkým, ale také posílání vtipů a historek. V přepočtu tak například firma o 100 pracovnících přichází o 1700 pracovních dní za rok. Tato ztráta si teoreticky může vyžádat až sedm dalších zaměstnanců.

Více informací se dočtete v článku na serveru LUPA.cz

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 3. 2005 7:44

    LK (neregistrovaný)
    Buď spí a nebo má hodně špatnej dej. A autor článku by si měl jít zopakovat základní školu. Živit se psaním a neumět česky - opravdu blbá kombinace.
  • 11. 3. 2005 9:12

    ZIL (neregistrovaný)
    A fuj, zaměstnavately? Teda, to je síla.

    Hlavně, že tu je "Nyní si prohlédněte, jak bude váš názor na stránce vypadat a opravte případné chyby." Nešel by ten zaměstnavatel opravit?
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).