Hlavní navigace

Zaměstnavateli placené soukromé aktivity zaměstnanců

Ondřej Antoš

Společnost Clearswift Limited (UK) se ve svém průzkumu zabývala tím, jak velký podíl tvoří osobní elektronická pošta, kterou se zabývají zaměstnanci v pracovní době. Průzkum byl proveden v USA, Velké Británii, Německu, Skandinávii a Austrálii. Vyhodnocení 5533 dobrovolných odpovědí přineslo zajímavý výsledek: téměř 60 procent zaměstnanců tráví v práci denně nejméně půl hodiny nad svojí soukromou poštou a 40 procent dokonce více než jednu hodinu. Během pracovní doby se mnozí věnují nejen posílání zpráv svým známým a blízkým, ale také posílání vtipů a historek. V přepočtu tak například firma o 100 pracovnících přichází o 1700 pracovních dní za rok. Tato ztráta si teoreticky může vyžádat až sedm dalších zaměstnanců.

Více informací se dočtete v článku na serveru LUPA.cz

Našli jste v článku chybu?