Hlavní navigace

Supermarkety jednoznačně vedou ve střední Evropě

Sdílet

Ondřej Antoš 17. 2. 2005

Podle posledního výzkumu, který provedly společnosti Incoma a GfK, supermarkety ve státech střední Evropy jednoznačně vedou. Mezi zeměmi jsou ovšem podstatné rozdíly.

Zatímco v ukrajinském Kyjevě nakupují v těchto obchodech tři čtvrtiny lidí, na Slovensku je to asi polovina. V ruském Petrohradě roli supermarketů přebraly diskonty a v Česku nebo Maďarsku mají zase vedoucí postavení na trhu hypermarkety.Poláci dělí svou přízeň mezi hypermarkety, diskonty a menší pultové prodejny. Na malé obchůdky nedá dopustit většina Rumunů a obyvatel Srbska a Černé Hory.

Zdroj: iDnes

Našli jste v článku chybu?
  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).