Hlavní navigace

Parametry a váhy v jednotlivých kategoriích

Hlasování v anketě Zlatý Měšec 2014 bylo ukončeno 25. ledna.

Banky a družstevní záložny

Vyjádřete svoji spokojenost 1–5, + nemohu posoudit/netýká se

  1. Nabídka depozitních produktů: osobní účet, termínované vklady, přímé bankovnictví, debetní karty apod. (35 %)

  2. Nabídka úvěrových produktů (spotřebitelské úvěry, kontokorent, hypotéka, kreditní karta apod.) (30 %)

  3. Ceny produktů a služeb: poplatky, úrokové sazby (20 %)

  4. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod. (15 %)

  5. Slovní komentář k instituci

Pojišťovny

Vyjádřete svoji spokojenost 1–5, + nemohu posoudit/netýká se

  1. Rozsah pojistného krytí (40 %)

  2. Cena pojištění (30 %)

  3. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců a zprostředkovatelů, řešení problémů, komunikace, asistenční služby apod. (30 %)

  4. Slovní komentář k instituci

Úvěrové společnosti

Vyjádřete svoji spokojenost 1–5, + nemohu posoudit/netýká se

  1. Jednoduchost poskytnutí úvěru (30 %)

  2. Cena úvěru (poplatky, úrokové sazby) (50 %)

  3. Klientský servis: dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod. (20 %)

  4. Slovní komentář k instituci

Penzijní společnosti

Vyjádřete svoji spokojenost 1–5, + nemohu posoudit/netýká se

  1. Výnosy penzijní společnosti (60 %)

  2. Rozsah doplňkových služeb (pojištění, slevové programy, platební karty apod.) (30 %)

  3. Klientský servis (dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců, řešení problémů, komunikace apod.) (10 %)

  4. Slovní komentář k instituci

Obchodníci s cennými papíry

Vyjádřete svoji spokojenost 1–5, + nemohu posoudit/netýká se

  1. Klientský servis (dostupnost poboček a informací, chování zaměstnanců a zprostředkovatelů, internetové aplikace, řešení problémů, komunikace apod.) (50 %)

  2. Ceny služeb (30 %)

  3. Dostupnost analýz, doporučení a informací o dění na kapitálovém trhu (20 %)

  4. Slovní komentář k instituci

Zpět na úvodní stránku