váš průvodce finančním světem
TOP spořicí účty
Účty a platby
Spoření
Půjčky
Dávky a důchody
Daňový portál
Kalkulačky
Pojištění
Práce a mzdy
Bydlení
Nákup bitcoin
Investiční crowdfunding
Spotřebitel
Měšec.cz do mailu
Fórum
Produkty
Zákony
Galerie
Katalog realit
Rejstřík firem a OSVČ
Hledat
Měšec.cz
»
Adresář
»
Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS)
»
Aktuality
Aktuality související se subjektem Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS)
61
–
90
/
96
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
Stalo se: varování spotřebitelům
Sdružení SOS varuje spotřebitele před tím, aby si zbytečně nezavírali cestu k využití mobilní přenositelnosti. Ke spotřebitelům náhle promlouvá i BSA (Business Software Aliance) a varuje je před podezřele laciným softwarem. O čem hovořilo nejvyšší…
Petr Zámečník
28. 11. 2005
SOS: Pozor na vánoční nabídky dlouhodobých smluv u mobilních operátorů
Nechcete-li si zavřít vrátka pro využití služby přenositelnosti mobilního telefonního čísla, kterou by měli začít mobilní operátoři nabízet od 15. ledna 2005, pečlivě si prostudujte podmínky akčních nabídek mobilních operátorů. Většinou jsou…
Hana Šebelová
23. 11. 2005
Podaří se mobilním operátorům zavést službu přenositelnost telefonního čísla?
O přenositelnosti mobilního čísla rozhodl již v červenci Český telekomunikační úřad. Tato služba by měla být v roce 2006 zásadním nástrojem konkurence a zmnožení výhod pro spotřebitele. Už od 15. ledna 2006 by spotřebitelé měli mít možnost si vzít…
Hana Šebelová
15. 11. 2005
SOS: ČSOB zastrašuje klienty, kteří se chtějí přidat k žalobě
Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) dnes obvinilo ČSOB, že se pomocí šíření informací o několikatisícových nákladech na případně prohraný soudní spor ohledně bankovních poplatků snaží své klienty odradit od hromadné žaloby na tuto největší…
Ondřej Antoš
11. 11. 2005
Lidé se přidávají k žalobě proti ČSOB
Desítky nespokojených současných, i bývalých klientů se přidaly k výzvě Sdružení obrany spotřebitelů (SOS)k hromadné žalobě na největší českou banku ČSOB. Podle mluvčí SOS Ivany Pickové překonal zájem o žalobu očekávání. SOS požaduje, aby klienti…
Hana Šebelová
10. 11. 2005
ČSOB poslalo otevřený dopis s deseti otázkami Sdružení obrany spotřebitelů
ČSOB poslalo vedení Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) otevřený dopis, který je reakcí na pondělní výzvu SOS, aby se klienti ČSOB připojili k hromadné žalobě proti bance a její poplatkové politice. ČSOB se mimo jiné ptá, na základě jakého zákona…
Hana Šebelová
8. 11. 2005
SOS připravuje hromadnou žalobu na ČSOB
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) připravuje hromadnou žalobu na ČSOB kvůli některým bankovním poplatkům. SOS chce, aby klienti největší české banky dostali zpátky peníze, které zaplatili na poplatcích za vedení účtu, za zrušení účtu, za…
Ondřej Antoš
7. 11. 2005
SOS: Hromadné žaloby na české banky
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) pravděpodobně chystá hromadné žaloby na české banky. SOS totiž novináře pozvalo na pondělní tiskovou konferenci, na níž chce vyzvat veřejnost, aby se připojila k žalobě na banku. Podrobnosti zatím nejsou známy…
Hana Šebelová
4. 11. 2005
Pozor na nigerijský spam!
Jeden a půl miliónu dolarů to je výhra, s níž se dá něco podniknout. A pokud ji člověk získá v e-mailové loterii a v první fázi po něm nikdo nic nechce, jde jistě o lákadlo, kterému mohou lidé podlehnout. Jenže neměli by, opět se jedná jen o další…
Ondřej Antoš
6. 10. 2005
Paragony nad 50 Kč - ano, či ne?
Podle Sdružení obrany spotřebitelů ČR by neměla být povinnost vystavovat paragony při nákupu nad 50 Kč do zavedení registračních pokladen zrušena, ale zpřesněna. Paragony mají především zjednodušit reklamaci. „V některých případech ovšem…
Petr Zámečník
25. 7. 2005
10 tis. EUR za nákup padělaného zboží v Itálii
„Nenakupujte padělané zboží v Itálii!“ varuje Sdružení obrany spotřebitelů ČR. Nákup padělaného zboží v Itálii je trestné a kupujícímu hrozí kromě odebrání zboží též pokuta ve výši až 10 tis. EUR. Že pokuta není jen planou hrozbou, dosvědčují…
Petr Zámečník
18. 7. 2005
ČS zruší devět poplatků včetně poplatku za zrušení účtu
Klienti České spořitelny nebudou od srpna platit za zrušení účtu, které ještě doposud stálo 300 korun. Banka v souvislosti s touto změnou přijde ročně o 60 milionů korun. Spořitelna odmítla, že by důvodem byla nedávná hrozba žalob od Sdružení…
Ondřej Antoš
30. 6. 2005
SOS: Využijte nového práva na paragon
Od 1. července letošního roku začne platit novela zákona živnostenského zákona, která dává obchodníkům povinnost vydat paragon na veškeré nákupy nad 50 Kč. Spotřebitelé mohou uschováním paragonu profitovat z této změny a ušetřit si možné problémy…
Ondřej Antoš
29. 6. 2005
SOS: Bude přenositelnost mobilních čísel přínosem pro spotřebitele?
Podle zákona by mělo být umožněno přenesení čísla v mobilních sítích k jinému operátorovi od roku 2006. O praktické využitelnosti této možnosti však rozhodnou pravidla, která Český telekomunikační úřad připravuje k vydání. V návrhu opatření, které…
Ondřej Antoš
27. 6. 2005
SOS: ČT by měla doložit, za jaké období lidé dluží
Podle Sdružení obrany spotřebitelů je postup, jakým ČT vymáhá poplatky, nešťastný. Spotřebitelé si podle SOS stěžují na to, že v dopise s výzvou k zaplacení chybí údaj, za jaké období dluh měl vzniknout. Kritizována je také linka, které je uvedena…
Zuzana Šourková
12. 5. 2005
Podle ČTÚ nepotřebuje ČTc souhlas zákazníků
V článku Jiřího Peterky na serveru Lupa.cz se můžete dočíst o pokračování kauzy vynuceného převodu na nové cenové programy Českého Telecomu. ČTÚ totiž podpořil stanovisko Českého Telecomu v tom, že k převodu na nové tarify nepotřebuje souhlas…
Ondřej Antoš
12. 5. 2005
Zrušení účtu u HVB zdarma
HVB Bank včera zrušila poplatek 400 korun za rušení účtu. Banka tak učinila poplatek den poté, co Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) bankám pohrozilo žalobou, pokud nezruší poplatky za rušení účtu. Nicméně banka přižnala, že o zrušení tohoto…
Ondřej Antoš
11. 5. 2005
Uživatelé služeb Českého Telecomu nemusí měnit cenový program
Sdružení obrany spotřebitelů upozorňuje klienty Českého Telecomu na to, že nemusí měnit cenový program. Podle vyjádření Českého telekomunikačního úřadu Telecom nemusí rušit stávající programy, uvádí SOS. Český Telecom zdůvodňuje zrušení programů…
Zuzana Šourková
5. 5. 2005
SOS nepovažuje změnu cenových programů Českého Telecomu za zlevnění
Český Telecom představil své nové cenové programy. Podle vyjádření Českého Telecomu přináší nižší měsíční poplatky a snížené hovorné. Podle Sdružení obrany spotřebitelů České republiky (SOS) je realita jiná. „Ačkoliv Český Telecom hovoří výhradně…
Zuzana Šourková
29. 4. 2005
SOS: Odpojte nepoužívaný modem!
Sdružení obrany spotřebitelů upozorňuje na to, že se v reklamách na ADSL někdy objevují informace o tom, že není možné přesměrování na linky 976 s vysokou cenou. To je ale pravda pouze tehdy, pokud spotřebitel vypojí svůj starý modem pro připojení…
Zuzana Šourková
21. 4. 2005
Český Telecom neoprávněně zamítá reklamace přesměrování
Podle Sdružení obrany spotřebitelů Český Telecom neoprávněně zamítá reklamace přesměrování. Přestože se Český Telecom veřejně zavázal k omezení maximální délky spojení na linky s vyšší tarifikací 976 v jeho síti na 20 minut, oprávněné reklamace…
Zuzana Šourková
14. 4. 2005
SOS varuje uživatele internetu: počet obětí přesměrování roste
Sdružení obrany spotřebitelů České republiky upozorňuje uživatele internetu na rostoucí počet obětí přesměrování. Na linky se zvýšenou tarifikací jsou stále přesměrováni uživatelé, kteří poté nemají jinou možnost, než mnohatisícový účet uhradit…
Zuzana Šourková
25. 3. 2005
Sdružení obrany spotřebitelů požaduje po Českém Telecomu odškodnění zákazníků
Sdružení obrany spotřebitelů požaduje po Českém Telecomu, aby odškodnil spotřebitele, kterým bylo přesměrováno internetové připojení na linky se zvýšenou tarifikací. Zároveň požaduje omluvu zákazníkům za to, že je společnost neochránila před škodou…
Zuzana Šourková
7. 3. 2005
Lidem opět chodí domů letáky.V těch podvodníci slibují výhry.
Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) varuje před dalším způsobem, kterým podvodníci z lidí lákají peníze. Mnoho lidí v současné době dostává do schránky dopis od polské společnosti Vegas, který slibuje několikatisícovou výhru (výše výhry se…
Zuzana Šourková
25. 2. 2005
Dobíjení kreditu – někteří spotřebitelé byli zneužiti podvodníky
Na přelomu roku byli zneužiti někteří spotřebitelé, kteří uvěřili podvodníkům nabízejícím kredit za zvýhodněných podmínek. Tehdy chyba v systému sítě T-Mobile umožnila dobíjet kredit i bez zaplacení. Toho využili podvodníci. Poté co jim důvěřiví…
Zuzana Šourková
23. 2. 2005
Důchodce vysoudil tisíce za neoprávněné poplatky
Důchodce vysoudil tisíce za to, že mu ČSOB a Česká spořitelna účtovaly neoprávněně některé bankovní poplatky. Uvedla to včera Česká televize. Podle ČT finančním domům hrozí, že budou teď čelit žalobám dalších klientů. Sdružení na obranu…
Zuzana Šourková
22. 2. 2005
Sdružení obrany spotřebitelů kritizuje reklamu eBanky
eBanka v reklamním spotu tvrdí, že za vedení účtu se neplatí. Nulové poplatky jsou však jen pro klienty, jejichž měsíční zůstatek neklesne pod 15.000 Kč. Ostatním klientům je poplatek za vedení účtu strháván. To, že není tato skutečnost v reklamě…
Zuzana Šourková
20. 12. 2004
SOS ČR: Obchodníci porušují zákon o cenách
Podle zjištění Sdružení obrany spotřebitelů ČR téměř všichni velcí obchodníci porušují zákon, který jim nařizuje uvádět ceny zboží v měrných jednotkách, které má zjednodušit cenové srovnání. Obchodníci s prodejní plochou nad 400 m2 by měli uvádět…
Petr Zámečník
2. 8. 2004
"Pozor na letní slevy!" varuje SOS
Sdružení obrany spotřebitelů ČR upozorňuje na práva spotřebitelů při nákupech v letních a jiných slevách a varuje před bezrozmyslovým nákupem „velmi výhodného“ zboží. Podrobnosti čtěte v tiskové zprávě SOS ČR.
Petr Zámečník
28. 6. 2004
Antimonopolní úřad si už došlapuje na stavební spořitelny
Úřad na ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) začal prošetřovat stížnosti klientů na zvyšování poplatků stavebních spořitelen. Klienti přitom nemohou rozvázat se spořitelnou smlouvu, protože by přišli o státní podporu a byli by vystaveni poplatku ve…
Petr Zámečník
18. 3. 2004
61
–
90
/
96
První strana
Předchozí strana
1
2
3
4
Následující strana
Poslední strana
Mohlo by vás zajímat
Na kartu v Albánii nespoléhejte, stoeurovky nechte doma a dejte pozor na poplatky za výběr z bankomatu
Úspěch s první hromadnou žalobou: Soud přiznal nárok na 1,6 mil. Kč. Jak vám může hromadné řízení pomoci?
Máslo za dvacku, cigarety za třicet. Vzpomenete si, za kolik jste nakupovali v půlce 90tek?
Učitel tvrdil, že žáka neuhodil, soudy mu ale nedaly šanci žáka vyslechnout. Zasáhl Nejvyšší soud
Aktuální kurzovní lístek -
dne 17. 7. 2025
EUR
24,640
USD
21,274
Chcete nakoupit bitcoin? Využijte naši novou směnárnu!
TO CHCI
ČLÁNKY DO MAILU
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).
Povolit
Ne, děkuji