„Celkový objem vkladů převýšil naše očekávání. Ukázalo se, že velká část našich klientů je zejména v oblasti termínovaných vkladů daleko aktivnější, než jsme si mysleli,“ uvedla Dana Kondrótová, generální ředitelka slovenské pobočky ZUNO BANK.
Na český trh ZUNO vstoupí již během několika týdnů. I zde nabídne řadu možností, jak spořit a zhodnocovat peníze. Klienti budou moci spravovat všechny účty přes internet, budou mít k dispozici i bankovní call centrum nebo pracovníky na pobočce. Ta bude zpočátku jen jedna, později přibudou další. V současné době probíhají poslední testy před zahájením provozu.
„ZUNO BANK nabízí komplexní služby pro moderní, internetově vzdělané klienty, kteří chtějí jednoduchost, transparentnost a férovou cenu. Snažíme se aktivně komunikovat jak se současnými, tak i oslovit a zaujmout nové klienty, nyní v Česku,“ říká šéf projektu András Hámori.