Žáci devátých tříd tak měli možnost vyslechnout nejen základní pojmy týkající se investic, ale také se dozvědět na konkrétních příkladech historicky nejvýznamnějších finančně-ekonomických krizí, jaké byly příčiny jejich vzniku, jak obvykle končily a jaké podobnosti mají s tou současnou. Během přednášky pokládal Roman Dvořák žákům otázky, které mnohdy vyvolaly živou diskusi. Otázky pokládali i sami studenti, kteří se zajímali například o to, jak může tato krize trvat dlouho, zda hrozí vysoká nezaměstnanost a kdy lze očekávat zavedení eura v ČR.
Dosavadní pozitivní ohlasy na přednášky v rámci dlouhodobého vzdělávacího projektu Finanční akademie nás velice těší. Školy projevují trvalý zájem o naše přednášky, a to nejen v Čechách, ale i na Slovensku. Uvědomují si, že vzdělávání v oblasti financí a investic je nezbytné. Pro letošní rok jsme připravili malé oživení v podobě dotazníku, který nám umožní lépe vyhodnotit vědomosti žáků, a tím zároveň posoudit účinnost tohoto projektu,
uvádí Dana Řezníková, ředitelka marketingu a PR skupiny Pioneer Investments v ČR.
Dlouhodobý vzdělávací projekt Finanční akademie pro děti, který skupina Pioneer Investments v ČR odstartovala v loňském roce sérií přednášek na vybraných základních školách a osmiletých gymnáziích, bude pokračovat i v letošním roce, a to se zaměřením na střední školy. Dalšími posluchači budou v dubnu gymnazisté z Berouna.