Hlavní navigace

Anketa Zlatý Měšec 2009 vybere nejlepší finanční instituci

Finanční server Měšec.cz spouští v obnovené podobě čtenářsky oblíbenou anketu Zlatý Měšec 2009. Celé dva měsíce budou mít internetoví uživatelé možnost hodnotit finanční instituce a v pěti kategoriích tak vybrat ty nejlepší. Výsledky budou vyhlášeny ve středu 11. února 2009.

Sdílet

Právě dnes startuje hlasování v anketě o nejlepší finanční instituci Zlatý Měšec 2009 (http://zlaty.mesec.cz/). Až do 11. ledna 2009 mohou internetoví uživatelé hodnotit úroveň finančních institucí působících na českém finančním trhu a jimi nabízených služeb.

Oproti předchozím ročníkům má letošní anketa novou, moderní koncepci s důrazem na objektivnější hodnocení kvality finančních institucí jejími uživateli. Důraz již není kladen na oblíbenost finanční instituce, ale především na podrobnější hodnocení konkrétních finančních služeb jako je dostupnost informací, rozsah a kvalita služeb, cenová politika nebo klientský servis, upřesňuje novou koncepci Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz. Čtenáři mohou každé kritérium ohodnotit známkami podobně jako ve škole, přičemž výsledná známka každé instituce vznikne aritmetickým průměrem s příhlédnutím k různým vahám všech kritérií podle důležitosti,“ doplňuje Chvátal.

Čtenáři pořadatelského serveru Měšec.cz mohou letos prostřednictvím hlasovacího formuláře umístěného na stránkách http://zlaty.mesec.cz/hlasovani/ ohodnotit instituce v následujících pěti kategoriích:

  • Banky a družstevní záložny
  • Pojišťovny
  • Úvěrové společnosti
  • Penzijní fondy
  • Obchodníci s cennými papíry a na kapitálových trzích

V každé kategorii zvítězí vždy jedna instituce, která získá nejlepší průměrnou známku za všechna hodnocená kritéria. Výsledky zároveň poskytnou zajímavý přehled o tom, která instituce má například nejsnazší přístup ke svým produktům či naopak nejhorší dostupnost informací a pobočkové sítě. Hlasující mohou hodnotit pouze jednu finanční instituci v každé kategorii vyjma kategorií Banky a družstevní záložny a Pojišťovny, kde si mohou zvolit dvě. Je to dáno tím, že klienti často využívají služeb více bank či pojišťoven.

Z hlasujících čtenářů budou vylosováni výherci zajímavých cen, které věnovali partneři soutěže. Těmi jsou server Top-Pojištění.cz a internetový obchod Obchodní-dům.cz. Mediálním partnerem ankety je deník E15.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).