Zima nadělila operátorům České pojišťovny více volajících

Praha (17. prosince 2003) - V těchto dnech zaznamenávají operátoři v Klientském středisku České pojišťovny zhruba o třicet procent vyšší nárůst volajících, kteří ČP hlásí pojistné události. Nejčastěji se týkají havarovaných vozidel, jde ale také o majetkové škody, způsobené živelními událostmi, především sněhovými vichřicemi.

Sdílet

V Klientském středisku ČP, které má svá pracoviště v Brně a v Praze, v současnosti pracují tři stovky operátorů a pojistné události jim klienti hlásí denně mezi 7.00 a 18.00 hodinou. Největší nápor už pravidelně zažívají mezi osmou a devátou hodinou ranní a odpoledne mezi dvanáctou a třináctou hodinou. Zatímco běžně operátoři vyřizují kolem osmi až devíti tisíc telefonátů, v posledních dnech se toto číslo zvýšilo na 12 tisíc.

Do terénu je po domluvě s klienty připraveno vyjet 270 mobilních likvidátorů, operujících po území celé České republiky. Někteří z nich se specializují na havárie automobilů, jiní na majetkové škody. Z toho pak také vychází i jejich pracovní vytížení. Největší nápor během zimy, kdy jsou zhoršené klimatické podmínky, zažívají „autaři“. Škody, ke kterým dochází během těchto měsíců, však obecně nebývají tak závažné, jako nehody z léta. V zimních měsících jde častěji pouze o ohnuté plechy a rozbité reflektory.

Česká pojišťovna je největší domácí pojišťovací ústav s tržním podílem přesahujícím 37 procent. Spravuje 14,5 milionu smluv. Jejím hlavním akcionářem je společnost CESPO B.V. ze skupiny PPF.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).