Hlavní navigace

Zájem o služby SOS roste

Sdružení obrany spotřebitelů (SOS) tento týden přivítalo ve svých řadách tisícího přispívajícího člena. Je to výsledek zvýšeného zájmu spotřebitelů o tento druh služeb. K rozšíření členské základny napomohla i rozsáhlejší nabídka spotřebitelských časopisů a dalších služeb.

Sdílet

Tisícím přispívajícím členem SOS se stal pan Karel Tartaini z Bohumína. Od SOS získává kromě gratulací i drobné dárky. SOS nabízí všem, kdo by měli zájem získávat nezávislé a ověřené informace neovlivněné reklamou a ekonomickými zájmy, několik způsobů, jak je získat a stát se členy spotřebitelské organizace se všemi výhodami z toho plynoucími.

V současné době ve spolupráci s Občanským sdružením spotřebitelů TEST nabízí ve svém Velkém balíčku časopis TEST zaměřený na testování výrobků a potravin, časopis SOS magazín, který se kromě zajímavých rad a informací věnuje testování služeb, především finančních a telekomunikačních a přístup na web SOS, kde mohou členové nalézt mnoho hodnotných článků se spotřebitelskou tématikou. Přednostní servis sítě poraden SOS, on-line a telefonické poradny jsou další výhody, které SOS svým příznivcům nabízí. Malý balíček zahrnuje časopis SOS magazín, opět přístup do členské sekce na webových stránkách www.spotrebitele.info, rady zdarma i jejich přednostní vyřízení.

Spotřebitelské organizace v západní Evropě fungují na principu financování samotnými spotřebiteli. Ti si jednak uvědomují důležitost podpory organizace zastupující jejich zájmy a zároveň využívají služeb, které jim tyto spolky nabízejí. Mezi ně patří především informace o kvalitě výrobků a služeb, ale i kvalifikované právní poradenství a další služby. Stejným směrem zaměřuje svou nabídku i SOS. Navíc je zapojeno do celoevropské sítě spotřebitelských organizací, což zaručuje jeho důvěryhodnost.

SOS nabízí více produktů s různou úrovní služeb i možnost stát se zdarma sympatizantem a vyjádřit tak svou podporu a získávat pravidelné informace o aktivitách SOS. V rámci aktivit pro podnikatele, mezi něž patří především SAOP (Spotřebitelský audit obchodních podmínek) a semináře, připravuje SOS také obdobný servis pro podnikatele.

Zákazník, který si je vědom svých práv a ví, co nakupovat, a podnikatel, který se řídí zákonem a vychází spotřebiteli vstříc, jsou strategickým cílem SOS. Protože každý občan je zároveň spotřebitel, jsou dveře SOS otevřeny dokořán všem zájemcům.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).