Hlavní navigace

Zájem o službu CashBack se v loňském roce ztrojnásobil

[Tisková zpráva] Nárůst transakcí o 276 % – takový je výsledek meziročního srovnání výběru hotovosti prostřednictvím služby CashBack za roky 2009 a 2010. Celkově si pak klienti ČSOB a Poštovní spořitelny vybrali na pokladnách v obchodech hotovost ve výši bezmála 200 milionů korun.

Sdílet

„Průměrná částka výběru hotovosti se pohybuje okolo 1200 korun, přičemž klienti ČSOB a Poštovní spořitelny mají aktuálně možnost výběru na bezmála 1300 místech,“ říká Leila Goulliová, ředitelka přímého prodeje Poštovní spořitelny. Takzvaně „cashbackovat“ lze na pokladnách řetězců COOP, Albert, v síti čerpacích stanic EuroOil a všude tam, kde naleznete označení „CashBack“.

Využití služby CashBack je pro klienty Poštovní spořitelny a ČSOB zcela bez poplatků. Podmínkou je nákup zboží v minimální hodnotě 300 Kč a platba kartou na pokladně obchodníka. Výběr hotovosti je možný až do výše 1 500 korun v rámci jedné transakce.

„Lidé začínají přijímat službu CashBack za svou a vnímají ji jako dostupnou alternativu bankomatům, kterých je především na malých městech a na vesnicích na rozdíl od obchodních řetězců logicky málo,“ dodává Leila Goulliová. Zvýšený zájem o CashBack lze také vnímat jako důkaz, že lidé se stále více učí rozumně zacházet se svými penězi a aktivně vyhledávají všechny možnosti, jak ušetřit nejen finance, ale také čas.

Poštovní spořitelna poskytuje své služby v nejširší obchodní síti. Zákazníci tak mohou využít již 60 Finančních center nebo více než 3300 poboček České pošty, z nichž mnohé jsou dostupné i o víkendu. Klienti mají k dispozici také 2800 finančních poradců ČMSS nebo více než 770 bankomatů. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).