Osobně se už velmi těším na nové neotřelé nápady studentů, které jsou pro nás nevyčerpatelným a cenným zdrojem inspirace. To dokázal už minulý ročník, jehož tématem byla komunikace banky s klientem. Nápady, které vedou k lepší informovanosti klienta, nyní můžete najít například ve službách našeho nového moderního Klientského centra,
prozradil Ombudsman Poštovní spořitelny Martin Kovář.
Soutěže se mohou zúčastnit studenti všech typů škol v České republice, a to jak jednotlivci, tak i skupiny. Práce zaslané do soutěže mají charakter písemné práce ve formě úvahy. Nově se nabízí také možnost posílat videa na dané téma. Video by nemělo být delší než 2 minuty a mělo by být v základním formátu, umožňujícím snadné spuštění i ovládání na webových stránkách.
Soutěžící letos motivujeme cenami v hodnotě 100 tisíc korun a pak i novou kategorií – video. To je u mladých lidí velmi populární. Pro Poštovní spořitelnu jsou nejcennější podněty, které se k nim od studentů dostanou. Věřím, že i díky nim se budou bankovní služby nejen pro mladé lidi neustále vyvíjet a zlepšovat,
prohlásil Patrik Nacher, provozovatel serveru bankovnipoplatky.com.
Každá práce bude automaticky zařazena do hodnocení v kategoriích nejlepší práce, nejlepší nápad a nejlepší video. V rámci kategorie „nejlepší práce“ a „nejlepší video“ bude hodnocení probíhat ve dvou kolech. V prvním kole vyberou zástupci serveru bankovnipoplatky.com, vysokých škol a Poštovní spořitelny dvacet nejlepších prací a videí. Ve druhém kole bude vybrané práce a videa hodnotit odborná porota, kde každý porotce přidělí práci či videu 1 – 10 bodů. V rámci kategorie „nejlepší nápad“ bude hodnocení probíhat jednokolově ze všech zaslaných prací.
Hodnocení v obou kategoriích je subjektivní. V kategorii „nejlepší nápad“ se porota zaměří především na originalitu předloženého námětu bez ohledu na jeho ekonomickou životaschopnost. V kategorii „nejlepší práce“ pak bude rozhodovat vyváženost tří základních aspektů – originalita, realizovatelnost a celkový dojem,
prozradil Martin Kovář.
Práce je možno přihlašovat od 1. září 2009 do 15. prosince 2009. Vyhodnocení zaslaných prací a videí proběhne do 15. ledna 2010.
Ceny:
Vítěz v kategorii „nejlepší nápad“ získává účet u Poštovní spořitelny s částkou 20 000 Kč a možnost zúčastnit se stáže v Poštovní spořitelně.
Pro kategorii „nejlepší práce“ je určeno dvacet následujících cen:
- čet u Poštovní spořitelny s částkou 20 000 Kč + stáž v Poštovní spořitelně
- účet u Poštovní spořitelny s částkou 15 000 Kč + stáž v Poštovní spořitelně
- účet u Poštovní spořitelny s částkou 10 000 Kč + stáž v Poštovní spořitelně
- účet u Poštovní spořitelny s částkou 5 000 Kč + stáž v Poštovní spořitelně
- účet u Poštovní spořitelny s částkou 3 000 Kč + stáž v Poštovní spořitelně
- – 20. hodnotné věcné ceny
Pro kategorii „nejlepší video“ jsou určeny tři následující ceny:
- účet u Poštovní spořitelny s částkou 10 000 Kč + videokamera
- účet u Poštovní spořitelny s částkou 5 000 Kč + videokamera
- videokamera