Za podpory MasterCard vyhlásí sdružení CZECH TOP 100 „Firemní banku roku 2005“

Praha, 4. května 2005 – Společnost MasterCard Europe se pro rok 2005 stala partnerem prestižního sdružení CZECH TOP 100. Partnerství zahrnuje kromě standardní propagace společnosti MasterCard Europe v rámci aktivit CZECH TOP 100 rovněž zařazení nové aktivity – vyhlášení ocenění MasterCard Firemní banka roku 2005.

Sdílet

Ocenění pro banku, která poskytuje nejlepší služby podnikatelským subjektům na území České republiky, bude uděleno na základě hlasování finančních ředitelů 500 nejvýznam­nějších firem v České republice. Finanční ředitelé budou hodnotit banky podle toho, jak vycházejí vstříc svými produkty a službami potřebám podnikatelských subjektů na území ČR.

Společnost MasterCard spolupracuje dlouhodobě na podobném ocenění, které hodnotí služby pro soukromou klientelu bank. V rámci spolupráce s CZECH TOP 100 chceme dát příležitost získat prestižní ocenění také bankám, které se orientují výraznou měrou na klientelu firemní, řekl Ján Čarný, generální ředitel společnosti MasterCard Europe pro Českou republiku a Slovensko. Ocenění MasterCard Firemní banka roku 2005 bude pro vítěznou banku zajímavým marketingovým nástrojem. Bude záležet pouze na ní, jak dokáže toto ocenění využít při komunikaci se svými klienty či akcionáři, dodal Ján Čarný.

Jméno vítězné banky, která podle finančních ředitelů tuzemských firem poskytuje nejlepší služby svým firemním klientům, bude vyhlášeno 16. června 2005 během slavnostního večera u příležitosti vyhlášení výsledků 11. ročníku žebříčku „100 nejvýznamnějších firem České republiky“.

Kvalitní bankovní služby jsou jednou ze základních podmínek pro úspěšný rozvoj podnikatelského prostředí v každé zemi. Ocenění MasterCard Firemní banka roku se stane užitečným kompasem kvality bankovních služeb pro firemní klientelu v České republice, uvedl Jan Struž, president sdružení CZECH TOP 100.

Ocenění MasterCard Firemní banka roku 2005 má kromě slovní podoby také vlastní logo, se kterým by se měli podnikatelé a manažeři firem setkávat na nejrůznějších materiálech vítězné banky. Očekáváme, že se nové logo objeví na výpisech z účtů firemních klientů, na POS materiálech, ale také v nadlinkové komunikaci v rámci tiskových či televizních kampaní, dodal Ján Čarný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).