Hlavní navigace

WÜSTENROT MÁ 400 000 KLIENTŮ

Sdílet

Počátkem května překročil počet klientů stavební spořitelny poprvé hranici 400 000. Na dobré obchodní výsledky prvních měsíců roku 2003 se váže i velmi dobrý hospodářský výsledek. Za první čtvrtletí byl vytvořen zisk v částce 46,1 mil Kč, tedy více než dvojnásobně vyšší než ve stejném období roku 2002. Plynule rostou aktiva stavební spořitelny, která k 31.březnu činila 15,5 mld. Kč.

Roste podíl úvěrových smluv
V letošním roce neroste jen zájem o stavební spoření jako o bezpečnou a výnosnou formu střednědobého spoření, který je v mnohém možno přičíst na vrub připravované novele zákona o stavebním spoření. Wüstenrot vykazuje také podstatně výraznější zvýšení počtu žádostí o úvěr. Měsíčně poskytuje v průměru 1000 úvěrů v objemu okolo 200 milionů korun. Díky tomu se velmi pozitivně vyvíjí poměr tzv. spořících a úvěrových smluv. Podíl úvěrových smluv na celkovém počtu se jen za první čtyři měsíce letošního roku zvýšil o 3 % a podíl salda úvěrů na celkových vkladech dosáhl téměř 40 %.

Wüstenrot sbírá ocenění

Zlatá koruna pro FUTURUM
Stavební spořitelna Wüstenrot získala 1. místo v kategorii stavební spoření v prestižní soutěži o nejlepší finanční produkty ZLATÁ KORUNA. Zlatou korunou byl oceněn její produkt pro mladé do 26 let na 2. ročníku Veletrhu Investičních Příležitostí PENÍZE. Hodnocení přihlášených produktů provedla nezávislá odborná porota – FINANČNÍ AKADEMIE – složená z finančních odborníků, ekonomů a publicistů. Obdobně jako mladí klienti Wüstenrotu i odborná porota ocenila nejen úrokové zvýhodnění programu FUTURUM ale i jeho další výhody, které klient získává na rok zdarma – Dětskou úrazovou pojistku pro děti do 14 let a mezinárodní studentskou nebo mládežnickou slevovou kartu pro mladé od 14 do 26 let.

Vítězství v Print hitparádě
Společnost Focus CZ Marketing – and IT Research ocenila v Print hitparádě finančních produktů jako nejlepší tiskový inzerát roku 2002 inzerát propagující stavební spoření, životní pojištění a hypoteční úvěr Wüstenrot.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).