Hlavní navigace

Web Poštovní spořitelny přináší nové komunikační cesty – call back a chat

[Tisková zpráva] Poštovní spořitelna spouští nové informační kanály, jejichž cílem je maximální usnadnění komunikace se zákazníky.

Sdílet

Nedávný průzkum Poštovní spořitelny ukázal, že klienti preferují rychlou a co možná nejsnadnější komunikaci s odborníkem. Díky novým webovým službám „Zavoláme vám zpět“ a „Chat“ si můžou zákazníci vybrat takový způsob komunikace, jaký jim vyhovuje. Novinku již úspěšně vyzkoušely desítky zákazníků.

„Pokud klient preferuje rychlou online komunikaci, může si chatovat s pracovníkem call centra na předem zvolené téma. Stejně tak si může objednat volání Klientského pracovníka, a to přesně v době, která mu vyhovuje,“ vysvětluje Petr Lipenský z Poštovní spořitelny.

V případě zpětného volání stačí vyplnit krátký webový formulář s kontaktními údaji, ve kterém si zájemce sám určí dobu, kdy chce, aby ho klientský poradce kontaktoval. Chat funguje v době pondělí až neděle vždy od 9:00 do 22:00. „Zatím máme se službou výborné zkušenosti, průměrná doba diskuse s jedním klientem je 6 minut,“ doplňuje Petr Lipenský.

Odkaz na služby je k dispozici hned na úvodní webové stránce Poštovní spořitelny pod volbou Rychlý kontakt, kde jsou umístěny ikony pro chat i zpětné volání. Stejné ikony najde návštěvník webových stránek také u produktů, u nichž je tato služba zpřístupněna.

Era jde cestou zjednodušování produktové nabídky a maximálně se zaměřuje na požadavky dnešního klienta. Jejím cílem je poskytnout srozumitelné, praktické, dostupné a funkční služby, které se bez ostatních zbytečností přizpůsobí potřebám zákazníků. Poštovní spořitelna je součástí Československé obchodní banky, a. s.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).