Stojíme za svou původní absolutně nejlevnější nabídkou stoprocentně vyhovující technickým požadavkům zadání v plném rozsahu,
uvedl Sepp Leimgruber, generální ředitel společnosti Damovo ČR a představitel sdružení Mytia. Jeho sdružení totiž jako jediný z uchazečů nabídlo zavedení systému na všech více než 2000 km dálnic a silnic již k 1. lednu 2007. Systém je navíc plně připraven pro snadný přechod na satelitní technologii při zachování 80 % původní dodávky. A to nemluvím o tom, že cena za náš systém je o 7 miliard nižší, než cena uchazeče, kterého si vybralo ministerstvo po té, co jej administrativně zbavilo konkurence,
dodal Leimgruber.
Sdružení Mytia je jedním ze tří účastníků výběrového řízení, které zadavatel vyloučil z formálních důvodů, aniž by vůbec věcně posoudil jejich nabídku. Po neúspěšném uplatnění námitek proti diskriminačnímu rozhodnutí Ministerstva dopravy ČR se konsorcium Mytia obrátilo s podnětem na ÚOHS. Jeho verdikt by měl být znám do konce ledna.