Volksbank CZ zefektivňuje komunikační strategii

Od prvního květnového dne sponzoruje Volksbank CZ časomíru na veřejnoprávních kanálech ČT1 a ČT24. Spot na podporu prodeje BĚŽNÉHO SPOŘICÍHO ÚČTU je postaven zejména na originální inovované vizualizaci motivu modrých množících se králíků. Banka, která doposud ke komunikaci využívala zejména outdoor, print, internet, PR aktivity a POS materiály na pobočkách, tak do své strategie zahrnuje další komunikační kanál.

Sdílet

Běžný spořicí účet se během sedmi měsíců na trhu stal oblíbeným produktem, o čemž svědčí již sedm tisíc otevřených účtů, uvádí Petr Žibřid, ředitel marketingu a komunikace Volksbank CZ. Přesto jsme se rozhodli rozšířit nástroje naší marketingové komunikace a jako jeden z nejefektivnějších využít audiovizuální spot v době největší sledovanosti, vysvětluje Petr Žibřid.

Televizní spot poběží od 1. do 24. května 2009 na ČT1 vždy před hlavními zprávami a na ČT24 před zprávami v sedm.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).