V dotazníku budou respondenti moci vyjádřit svůj názor na banku, míru spokojenosti s jejími službami a říci, co od ní očekávají. Anketa bude určena jak stávajícím, tak i potenciálním retailovým klientům. Průzkum by měl poskytnout ucelený pohled na to, jak lidé vnímají Volksbank CZ. Kromě anketních otázek mohou respondenti navrhnout nápaditý slogan, který krátce a výstižně popisuje výhody Volksbanky. Došlé odpovědi budou vyhodnoceny během srpna 2006 a závěry průzkumu budou zveřejněny na konci téhož měsíce. Anketa vyvrcholí slavnostním předání automobilu výherci na některé z poboček Volksbank.
„Diskuse nad bankovními poplatky a postavením klientů bank začíná pomalu utichat. Nás však zajímá, co si klienti myslí, a proto jsme se rozhodli pro tento průzkum. Na základě výsledků bychom rádi učinili kroky, které povedou ke zkvalitnění námi nabízených služeb a k maximální spokojenosti klientů,“ říká Oldřich Kračmer, ředitel marketingu Volksbank CZ.
Anketa je směřována do velkých měst, kde má Volksbank CZ zastoupení. Přehled poboček Volksbank naleznete zde: http://www.volksbank.cz/…y/index.html