„Cílem banky je poskytovat klientům pravdivé a přesné informace ve srozumitelné a přehledné podobě a tento cíl je plně v souladu s Kodexem,“ říká Petr Žibřid, ředitel Marketing & Communication Volksbank CZ, a dodává: „Přistoupením ke Kodexu tento cíl veřejně deklarujeme. Banka průběžně realizuje opatření, která umožní klientovi například lépe porozumět bankovním službám nebo si snadno zjistit, jaký servis může na pobočce očekávat ještě dříve, než ji skutečně navštíví.“
Příprava na praktickou aplikaci Kodexu chování mezi bankami a klienty, ke které v rámci Volksbank CZ plně dojde nejpozději do 31. října 2008, bude mít za následek například úpravu struktury webových stránek, reklamních letáků a přehlednější prezentaci sazebníku banky na internetu. Volksbank CZ se jeho přijetím mimo jiné zavazuje ke kvalitnímu a včasnému informování klienta, ke srozumitelnosti a pravdivosti propagačních a reklamních materiálů nebo transparentnosti a přehlednosti služeb.