„Nejdůležitější změnou je rozšíření stávajících funkcí, kdy bude klient schopen rychleji zadávat platby a snadněji se pohybovat v aplikaci díky přehledným záložkám ve formě piktogramů“, informuje o zásadní změně Kamila Nevěčná, vedoucí elektronického bankovnictví Volksbank CZ, a dodává: „Nově pojatá je jak přihlašovací stránka, tak i úvodní stránka, která po přihlášení klienta nabízí přehledně zpracované tabulky s informacemi o zůstatcích, o platbách a o pohybech na účtech. Novinkou je i přidaná vizitka na bankovního poradce klienta.“
V oblasti informačního servisu klient najde pomocí rychlého odkazu rozšířené objednávky informačních SMS a emailů. V záložce spoření je připravena aktuální nabídka termínovaných vkladů, v dolní části homepage se pak nově objevuje přehled o hypotečních či depozitních akcích. Novinkou, kterou využijí především notáři a advokáti, je možnost odeslání identifikace skutečného vlastníka peněžních prostředků k účtům úschov. Uživatele příjemně překvapí i nový, moderní vzhled aplikace. Ve volbě barev a písma byly voleny příjemnější odstíny tak, aby údaje na obrazovce nebyly příliš kontrastní, přesto dobře viditelné.
„Naším hlavním cílem je poskytovat uživateli co nejjednodušší a nejpřehlednější internetové bankovnictví tak, aby se klient cítil v tomto elektronickém prostředí příjemně a přitom si vyřídil všechny své závazky a potřeby,“ dodává Kamila Nevěčná.