Hlavní navigace

Vodafone mění vzhled svých webových stránek

Vodafone změnil obsah a vzhled svých webových stránek www.vodafone.cz a zpřehlednil styl navigace. Operátor tím chce zákazníkům maximálně usnadnit orientaci na svých stránkách. Analýzu stávajícího stavu, na jejímž základě byly změny provedeny, pro Vodafone vypracovala společnost H1.cz.

Doba čtení: 1 minuta

Webové stránky Vodafonu patří k nejnavštěvo­vanějším stránkám v ČR. Mezi nejpoužívanější sekce patří SMS brána s 690 304 reálnými uživateli měsíčně (duben 2008).

„Komunikaci na Internetu přikládáme stále větší význam. S rostoucí návštěvností našich stránek www.vodafone.cz také stoupá naše chuť vylepšovat jejich vzhled i obsah tak, aby v nich uživatelé našli to, co hledají, a třeba i něco navíc,“ říká Eva Štípková, manažerka interaktivního marketingu Vodafonu.

Hlavní změny webových stránek Vodafonu se týkají především:

  • zpřehlednění stylu navigace, díky níž se budou uživatelé na webu lépe orientovat
  • změna obsahu textů a jejich členění tak, aby byl pro zákazníky co nejsrozumitelnější
  • optimalizace reklamních ploch
  • optimalizace stránek pro vyhledávače
  • celkového vzhledu stránek, který byl zpracován na základě komplexní příručky Design System Styleguide od Vodafone Group. Tato příručka byla vytvořena na základě četných studií a testovaní na uživatelích. Díky implementaci těchto globálních doporučení přináší česká pobočka Vodafonu svým zákazníkům stejnou uživatelskou zkušenost, jako mají zákazníci ostatních poboček Vodafonu ve světě
  • vzhledu internetové Samoobsluhy Můj Vodafone a eShopu

Více informací na webových stránkách www.vodafone.cz.