V rámci kampaně je použit poprvé nový slogan společnosti: „ČSOB Leasing – Budoucnost, která má jméno“.
„Pro období podzimní prodejní sezóny jsme se rozhodli oslovit stávající a budoucí zákazníky exkluzivní nabídkou, která je pro naše odvětví netradiční. Hlavními benefity jsou hodnotné ceny v podobě nového osobního automobilu, které ještě více zatraktivní naši současnou nabídku financování a pojištění pro zákazníky. Díky zacílení kampaně mají klienti vysokou pravděpodobnost výhry, na průběh vyhlášení výsledků bude vždy dohlížet notář.
Jednou z přidaných hodnot ČSOB Leasing pro klienty je to, že prostřednictvím financování k podnikání užitečných věcí, například výrobních zařízení a podobně, pomáháme našim klientům tvořit a rozvíjet jejich podnikatelskou budoucnost. S naší pomocí může klient využívat produktivně financovanou věc či zařízení již nyní a přitom za ní platit až v budoucnu. Obecně je budoucnost neznámá veličina, my však umíme vysněnou budoucnost klienta přiblížit, chcete-li pojmenovat. Proto říkáme ČSOB Leasing – Budoucnost, která má jméno.“
Josef Rosenkranz, místopředseda představenstva a výkonný ředitel pro obchod ČSOB Leasing
Informace o marketingové kampani
Soutěže o vozy se mohou zúčastnit všichni zákazníci, kteří v období od 1. října do 8. prosince 2011 uzavřou smlouvu na financování v produktu finanční leasing a nebo zákaznický úvěr ČSOB Leasing a to ve všech komoditách, které ČSOB Leasing financuje. Soutěžící musí pro zařazení do soutěže správně zodpovědět soutěžní otázku, kterou naleznou na webu ČSOB Leasing (www.trefadocerneho.cz nebo www.csobleasing.cz), a nebo ve vysílání rádia Impuls. Z došlých odpovědí bude vždy na konci týdne, za účastni notáře, vyhlášen výherce osobního automobilu. Dotace soutěže je celkem osm osobních vozů v celkové hodnotě převyšující 1,6mil. Kč.
„Zákazníci budou o soutěži informováni v průběhu měsíce října a listopadu prostřednictvím tisku, hlavních internetových serverů a rádia Impuls, které je naším mediálním partnerem. Vítěz bude v každém týdnu vyhlášen na rádiu Impuls a na našich webových stránkách. Samotná podoba webových stránek bude pojata v novém, moderním designu, který bude odpovídat současnému vnímání naší společnosti na trhu.“
Oldřich Freidinger, marketing a podpora obchodu ČSOB Leasing