Roadshow proběhne v šesti zemích (ČR, Maďarsko, Slovensko, Polsko, Rakousko a Velká Británie). Po jejím ukončení bude následovat tzv. bookbuilding neboli stanovení ceny akcií.
Souběžně s roadshow budou také otevřeny upisovací knihy a poběží proces tzv. bookbuildingu, kdy zájemci o akcie budou manažerovi emise posílat své objednávky se stanovením množství a ceny. Uzavření knih, tedy book closing bude následovat po ukončení roadshow a je plánován na 21. 9. 2007 ve 14.00. Bezprostředně poté budou zájemci informováni o výsledku upisování a uspokojení své objednávky.
Série setkání začíná v Praze, následuje Budapešť, Vídeň, Londýn, Bratislava a Varšava. Ve všech městech budou probíhat individuální jednání s institucionálními investory, v Praze a Budapešti se budou prezentací účastnit také retailoví investoři. „Drobní investoři jsou pro nás také velice důležití a chceme jim dát stejné šance jako institucionálním investorům,“ uvádí Anthony James Denny, předseda představenstva AAA AUTO.
Roadshow je velmi důležitý nástroj emitenta pro oslovení potenciálních investorů a má rozhodující vliv na stanovení ceny, za kterou budou akcie uvedeny na trh. Investoři si během nich utvářejí obrázek o společnosti a její ekonomické situaci a na základě toho potom ve fázi bookbuildingu předkládají své nabídky. „Jako manažer emise budeme v této fázi shromažďovat nabídky investorů a podle jejich poptávky následně stanovíme emisní cenu akcie a objem emise,“ uvádí Tomáš Klápště, ředitel Corporate Finance společnosti Patria Finance.
Road show budou probíhat od 10. do 19. září, k uzavření knih dojde 21. září.