UNIQA zavádí mezinárodní informační servis pro klienty

Pojišťovací koncern UNIQA zavádí od července novou exkluzivní informační telefonickou službu UNIQA Companion pro své klienty, dostupnou zatím v sedmi zemích Evropy. Bude na ní možné získat užitečné informace pro nejrůznější situace, s nimiž může být člověk v běžném životě v tuzemsku i v zahraničí konfrontován, například na cestách, v domácnosti, při zdravotních obtížích nebo v kontaktu s úřady. UNIQA počítá s tím, že novou službu fungující v češtině využijí klienti pojišťovny zejména v období letních dovolených.

Sdílet

Nový informační servis UNIQA Companion nabídne informace pro motoristy na cestách v zahraničí, například aktuální ceny pohonných hmot, legislativní úpravu v oblasti řidičských oprávnění, rychlostní limity na silnicích nebo jak postupovat v případě odtažení vozidla. Lidé na dovolené se mohou dozvědět, jaké počasí je čeká v cílové destinaci nebo jaký je aktuální směnný kurz a kde je nejbližší směnárna. Postihnou-li klienta zdravotní obtíže, může požádat telefonicky například o konzultaci o alergiích nebo o adresu nejbližšího lékaře či lékárny. V případě krádeže vozu či dokladů na cestách je možné přes UNIQA Companion získat pomoc při kontaktování místní policie, půjčoven vozidel, při blokování platebních karet apod. Potřebných informací nebo pomoci se dostane i lidem, kteří řeší nějaký problém ve své domácnosti – například jim praskne vodovodní potrubí nebo si omylem zapomenou klíče a zabouchnou dveře od bytu. UNIQA Companion hodlá ovšem uspokojit i jiné dotazy týkající se využití volného času – podá informace o místních kulturních či sportovních akcích nebo gastronomických zařízeních.

Všeobecná informační služba UNIQA Companion je založena na systému Global Client Information Service. Celkem bude klientům dostupná na 70 vybraných místech v České republice, na Slovensku, v Rakousku, Maďarsku, Chorvatsku, v Itálii a v Polsku a telefonicky na čísle +420 848 555 555. Požadavky českého klienta budou vyřizovány v češtině 365 dnů v roce a 24 hodin denně. Informační servis je zdarma, volající hradí jen cenu hovoru.

Od roku 2008 by měl být infoservis dostupný i v dalších zemích, kde je UNIQA aktivní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).