Hlavní navigace

UNIQA vrátila bezeškodním klientům letos opět vyšší bonus

[Tisková zpráva] Každý klient UNIQA pojišťovny registrovaný v exkluzivním věrnostním programu Q-Partner dostal za předešlý rok za své zaplacené pojistné opět něco zpět – buď pojistné plnění jako náhradu nahlášené škody, anebo část pojistného – tzv. bezeškodní bonus, a to formou převodu na bankovní účet v případě, že mu během roku 2010 žádná škoda nevznikla.

Sdílet

Za loňský rok obdrželo tento vítaný „pozdrav“ od UNIQA bezmála 5.000 klientů, mezi něž bylo rozděleno přibližně 4,885 milionu korun. Když porovnáme výsledky s předchozím obdobím, zvýšil se meziročně počet takto odměněných klientů o čtvrtinu a celkový vyplacený bonus vzrostl přibližně o 27 %.

Konkrétní částka bonusu byla zaslána klientům na jejich účty do poloviny dubna 2011 spolu s informačním dopisem.

Vrácení části uhrazeného pojistného umožňuje věrnostní program Q-Partner, v němž jsou sdruženi privátní zákazníci, kteří mají u UNIQA pojišťovny uzavřeno více smluv majetkového i životního pojištění, a to v konkrétní kombinaci odpovídající optimální skladbě ochrany života, zdraví a majetku. Bezeškodní bonus může činit 300, 500, 1000 nebo až 1.500 korun podle výše ročního pojistného. Poprvé ho dostali klienti bez pojistných událostí za rok 2007, kdy UNIQA celkem vyplatila necelý čtvrtmilion korun. Od té doby bezeškodní bonus každoročně stoupá. Letošní celková výplata představovala už prakticky dvacetinásobek původního startovního bonusu.

Cílem programu Q-Partner je motivovat klienty k všestranné pojistné ochraně a současně je každoročně odměnit za jejich odpovědný přístup. Program Q-Partner, který zahrnuje i další zvýhodnění, je v oblasti občanského pojištění na trhu ČR stále jedinečný.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).