Zpěvačku k zahájení vzdělávací kampaně vedla vlastní zkušenost s rakovinou prsu. Alarmující je rovněž nárůst mladších žen, které tato nemoc postihla. Za posledních třicet let vzrostl výskyt karcinomu prsu přibližně o 120 %. „UniCredit Bank zaujal nejen osobní příběh populární umělkyně, ale také koncepce projektu, který se snaží o to, aby ženy i dívky podstoupily včas mamografické vyšetření a nečekaly na preventivní prohlídky, na které je posílá lékař až po 35 letech věku. Rozhodli jsme se podpořit dobrou myšlenku s racionální motivací a stali jsme se generálním partnerem,“ uvedl Tomáš Pavlík, tiskový mluvčí UniCredit Bank.
Hlavní součástí kampaně jsou webové stránky www.chceszitjakoja.cz, které poskytuji informace o rakovině prsu, její prevenci a léčbě. Jejich součástí je také on-line poradna, včetně důležitých kontaktních adres na mamografická pracoviště v ČR. Do povědomí veřejnosti se dostane kampaň také prostřednictvím emotivního televizního a radiového spotu „Chceš žít jako já?“. Po české republice jsou k vidění billboardy, citylight vitríny, LCD obrazovky atd. V čekárnách lékařů se objeví informační brožurky s důležitými a praktickými informacemi o rakovině prsu a její prevenci.