V současné době se obchodníci snaží, aby se k nim klienti vraceli. Motivují k tomu věrnostními programy nebo programy s dárkovými kartami. Nyní mohou mít pouze jeden terminál a jednu banku, která jim tuto službu bezplatně zajistí. Majitelé obchodů mají zájem o to, aby se k nim zákazníci vraceli, zapojením se do tohoto programu UniCredit Bank rozšiřují nabídku pro své klienty o další atraktivní služby. Těm, kteří mají uzavřenou smlouvu s UniCredit Bank na přijímání platebních karet, nabízíme účast v programu bez dalších nákladů na provoz terminálů a novým zájemcům poskytujeme terminál zdarma. Obchodníci pouze platí za služby spojené s provozem programu,
uvedla Tereza Kuklíková z UniCredit Bank.
Předplacené dobíjecí karty, nejčastěji ve formě dárkových karet, jsou efektivním nástrojem ke zvyšování obchodního obratu pro jakýkoli typ či velikost maloobchodní sítě. Při jejich zavedení na totožných kartách a terminálech, například ve spojení s věrnostními programy, tak mohou obchodníci dosáhnout nejen akvizice nových zákazníků, ale také zvýšení průměrných obratů u stávajících zákazníků. UniCredit Bank tímto vychází vstříct obchodním potřebám svých klientů a rozšiřuje standardní platební služby na služby s přidanou hodnotou.
UniCredit Bank spolupracuje se společností Meloun Credit a pražským nákupním centrem Palác Flora na hybridním programu dárkové a věrnostní karty. Od letošního listopadu mají všichni obchodníci v nákupním centru možnost instalovat software pro akceptaci dárkových a věrnostních karet na platební terminály UniCredit Bank.