Hlavní navigace

UniCredit Bank přichází s novinkou - internetové bankovnictví v mobilu

[Tisková zpráva] Od začátku března spouští UniCredit Bank jako první banka na českém trhu internetové bankovnictví v mobilním telefonu. Vychází tak vstříc stále rostoucí oblibě tzv. chytrých mobilů – „smartphonů“ u svých klientů. Hlavními výhodami jsou vyšší rychlost a jednoduchost ovládání přizpůsobená mobilním telefonům. Tato novinka nabízí stejně vysoký bezpečnostní standard jako klasická verze internetového bankovnictví pro počítače a notebooky.

Sdílet

„Jako první banka na trhu reagujeme na zvýšený zájem našich klientů o tzv. „chytré“ mobilní telefony na českém trhu. Očekáváme, že tuto novinku budou využívat zejména aktivní klienti, kteří si váží svého času a chtějí mít svoje finance neustále pod kontrolou,“ uvedl Radek Jirka, manažer přímého bankovnictví UniCredit Bank. Online Banking a BusinessNet v mobilu nabízí vybranou funkčnost přizpůsobenou mobilním telefonům a je určen pro občany, podnikatele i firmy, kteří ocení zejména vyšší rychlost a jednodušší ovládání v mobilu. „Služba je atraktivní například pro podnikatele nebo manažery firem, kteří mohou nyní velmi snadno ze svého mobilu zkontrolovat, podepsat a odeslat do banky transakce připravené účetními,“ dodal Radek Jirka.

Používání Online Banking a BusinessNet v mobilu je intuitivní a zachovává stejné prvky ovládání, na které jsou klienti zvyklí v klasické počítačové verzi. Přístup k internetovému bankovnictví v mobilu je velmi snadný, do webového prohlížeče klient zadá adresu www.unicredit­bank.cz a klikne na tlačítko pro přihlášení. Automaticky se zobrazí obrazovka přizpůsobená velikosti mobilního telefonu klienta. Mobilní verze současně přináší i novinku v podobě jednoduchého vyhledávání a zobrazení nejbližšího bankomatu nebo pobočky UniCredit Bank na mapě přímo v mobilním telefonu.

Online Banking a BusinessNet v mobilu je vhodné pro majitele chytrých mobilních telefonů s dotykovými displeji, existuje však i základní, nedotyková verze pro ostatní typy mobilů. Jedinou podmínkou pro pohodlné obsluhování svého účtu prostřednictvím mobilního telefonu je přístup k internetu.

V blízké budoucnosti lze očekávat další rozvoj v oblasti mobilních technologií a role mobilního bankovnictví se bude dále zvyšovat.



Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).